anitadslager.reismee.nl

Winkels Nijmegen

Winkels Nijmegen

Ik ben dit weekend wezen shoppen in Nijmegen. Ik heb daar verschillende winkels bezocht. Ik was op zoek naar een nieuwe jas, dit was echter nog een hele klus omdat veel winkels niet hadden waar ik naar op zoek was of de winkel had mijn maat niet meer.

De winter is inmiddels begonnen en het is heel erg koud buiten. Mijn oude jas ziet er niet meer uit en er zitten een aantal gaten in van oudejaarsavond van afgelopen jaar. Het is dus hoog tijd om een nieuwe jas te gaan kopen en waar kan dit beter dan bij de winkels in Nijmegen. De winkels in Nijmegen staan bekend om de grote hoeveelheid. Iedere keer als ik nieuwe kleding nodig heb ben ik te vinden bij de winkels in Nijmegen. Ditmaal was ik dus op zoek naar een nieuwe jas. Ik had enkele winkels bezocht, maar kon niet echt veel vinden. Ik was op zoek naar een zwarte leren jas, met een prijs rond de 250 euro, van een goed merk. Velen leren jassen in de winkels vond ik niet mooi of zaten niet lekker. Na enige tijd vond ik een leuke jas, maar wat bleek, ze hadden mijn maat (maat L) niet meer en hij werd ook niet meer geleverd. Gelukkig vond ik in het winkelcentrum een winkel met leren jassen waar toevallig een hele mooie leren jas hing voor een mooie prijs en die ook nog eens lekker zat. En gelukkig hadden ze de jas in mijn maat. Ik had de winkel gevonden via de websiteallewinkelswaar ik in een handig overzicht alle winkels in Nijmegen kon vinden.

Als met al was het dus een geslaagde dag. Ik had er een mooie nieuwe jas bij en kon weer lekker in de kou rondlopen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!